Набутівська громада
Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область

Конкурс на заміщення посади

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169, виконавчий комітет Набутівської сільської ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС  на заміщення вакантної посади:

- провідного спеціаліста – економіста відділу економіки та інвестицій;

- начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту;

- спеціаліста відділу освіти, культури, молоді та спорту з питань освіти (2 посади);

- спеціаліста відділу освіти, культури, молоді та спорту з питань культури, молоді та спорту (1 посада);

-  спеціаліста ІІ категорії з ведення бухгалтерського обліку;

 

Вимоги до кандидатів на посаду  провідного  спеціаліста - економіста:  вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

 Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I або II категорії не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду  начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту:   повна, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

 Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних  посадах не менше 3  років  або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду     спеціаліста відділу освіти, культури, молоді та спорту  з питань освіти:  вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста.

 Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду     спеціаліста відділу освіти, культури, молоді та спорту  з питань культури,  молоді та спорту:  вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста.

 Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду     спеціаліста ІІ категорії з ведення бухгалтерського обліку:  вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста.

 Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

 

Участь у конкурсі на заміщення вакантної посади можуть взяти громадяни України.

Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 – ти календарних  днів від дня опублікування оголошення.

Подати документи для участі в конкурсі та ознайомитись з порядком проведення конкурсу, а також отримати додаткову інформацію можна у виконавчому комітеті Набутівської  сільської ради Корсунь – Шевченківського району Черкаської області, за адресою: с. Набутів, вул. Центральна, 190/1, телефон для довідок 068 – 595-96-43

Перелік документів

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії виконавчого апарату сільської ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію;
  • дві фотокартки розміром 4x6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня або вченого звання;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".