Набутівська громада
Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область

Конкурс на заміщення вакантних посад

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169, виконавчий комітет Набутівської сільської ради ОГОЛОШУЄ КОНКУРС  на заміщення вакантних посад: начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг», адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг», головний спеціаліст відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства, головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності.

 

Вимоги до кандидатів на посаду  начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»:  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи в галузі права в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3-х років або стаж роботи в галузі права в інших сферах управління – не менше 5-ти років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду  адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»:  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2-х років або стаж роботи в інших сферах управління – не менше 3-х років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду  головного спеціаліста відділу архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства:  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2-х років або стаж роботи в інших сферах управління – не менше 3-х років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

Вимоги до кандидатів на посаду  головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності:  повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2-х років або стаж роботи в інших сферах управління – не менше 3-х років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

 

Участь у конкурсі на заміщення вакантних посад  можуть взяти громадяни України. Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 – ти календарних  днів від дня опублікування оголошення.

Ознайомитися з переліком документів, що подаються на розгляд конкурсної комісії, подати документи для участі в конкурсі, ознайомитись з порядком проведення конкурсу, а також отримати додаткову інформацію можна у виконавчому комітеті Набутівської  сільської ради Корсунь – Шевченківського району Черкаської області, за адресою: с. Набутів,                             вул. Центральна, 190/1, телефон для довідок 068-040-24-37