Набутівська громада
Черкаська область, Черкаський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Конкурс на заміщення вакантних посад: начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг», державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг».

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169, виконавчий комітет Набутівської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад: начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг», державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг».

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою; стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року; успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації); успішне підтвердження професійної компетентності осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).

Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою; стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року; успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації); успішне підтвердження професійної компетентності осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб)

 Участь у конкурсі на заміщення вакантних посад  можуть взяти громадяни України. Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30-ти календарних  днів з дня опублікування оголошення.

Ознайомитися з переліком документів, що подаються на розгляд конкурсної комісії, подати документи для участі в конкурсі, ознайомитись з порядком проведення конкурсу, а також отримати додаткову інформацію можна у виконавчому комітеті Набутівської сільської ради Корсунь–Шевченківського району Черкаської області, за адресою: с. Набутів, вул. Центральна, 190/1, телефон для довідок:      (04735)30977.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь