Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу соціального захисту населення.
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169, виконавчий комітет Набутівської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу соціального захисту населення.
Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу соціального захисту населення: вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; знання діючого законодавства України; знання основних програм роботи на комп'ютері.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, до конкурсної комісії подають такі документи: заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби; заповнену особову картку форми П-2ДС; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації; декларацію осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»); копію паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків; копію військового квитка (у разі наявності); дві фотокартки розміром 4х6 см.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення.
Ознайомитися з переліком питань, а також отримати додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна у виконавчому комітеті Набутівської сільської ради Корсунь – Шевченківського району Черкаської області, за адресою: с.Набутів, вул. Центральна, 190/1, телефон для довідок: (04735) 3-09-77.