ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ УСТАНОВЧИХ ЗБОРІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СКЛАДУ МОЛОДІЖНОЇ РАДИ ПРИ ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТІ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Виконавчий комітет Набутівської сільської ради повідомляє, що 20 лютого 2025 року о 10 годині в приміщенні Набутівської сільської ради за адресою с.Набутів вул. Центральна 190/1 відбудуться установчі збори молодіжної ради при виконавчому комітеті Набутівської сільської ради.
До складу Молодіжної ради можуть входити громадяни України віком від 14 до 35 років, які є:
- представниками громадських об’єднань та відокремлених підрозділів громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій, що провадять діяльність у сфері молодіжної політики, які зареєстровані в установленому порядку або провадять діяльність на території Набутівської сільської ради (за згодою);
-
закладів освіти, кандидатури яких подаються учнівським самоврядуванням кожного навчального закладу (за згодою);
- жителі ТГ, які делегуються до складу Молодіжної ради в порядку, визначеному положенням про Молодіжну раду при Набутівській сільській раді (за згодою), у разі якщо особа не є членом громадської організації, учнем/студентом закладу освіти, організації, яка вже делегувала відповідну кандидатуру порядок їх делегування визначається ініціативною групою з підготовки установчих зборів.
Склад Молодіжної ради буде сформовано на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за кандидатів, які подали певні документи та особисто присутні на установчих зборах. Кількісний склад молодіжної ради визначається установчими зборами та становить не більше 15 осіб.
Для участі в установчих зборах:
- до ініціативної групи подається заява (Додаток 1) або у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу громадянського суспільства, загальноосвітнього навчального закладу.
До заяви додаються:
-
прийняте у порядку, встановленому установчими документами організації, рішення про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Молодіжної ради;
-
біографічна довідка делегованого представника із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи (навчання);
-
згода на обробку його персональних даних;
-
та інші документи, які можуть додатково охарактеризувати кандидата (за бажанням).
Підставами для відмови в участі в установчих зборах є:
-
невідповідність документів, поданих за вимогами Положення;
-
не усунення невідповідності поданих документів зазначеним вимогам у строк визначений даним Положенням;
-
невідповідність вимогам, установленим пунктом 3.12. Положення;
-
недостовірність інформації, що міститься в документах, поданих для участі в установчих зборах.
Заява і документи приймаються з 7 січня 2025 року до 21 січня 2025 року включно (08:00 год - 17:00 год.) в паперовому вигляді за адресою: с.Набутів, вул. Центральна 190/1 кабінет відділу освіти, культури, молоді та спорту та в електронному вигляді (сканкопії) на e-mail: nabutiv_osvita@urr.net
Відповідальна особа:
Шевченко Ольга Олексіївна, провідний спеціаліст відділу освіти, культури, молоді та спорту. Тел. 0988364443