31 січня 2018 року відділом архітектури, земельних відноси та житлово – комунального господарства сільської ради за участі представників старост  Набутівської сільської ради проведено координаційну нараду щодо визначення основних напрямків та пріоритетів роботи відділу та сільської ради в цілому з питань земельних відносин у першому півріччі 2018 року, а також використання земельних ділянок та контролю за нарахуванням і сплатою фізичними особами податку та орендної плати за використання земельних ділянок.

    Під час нарада обговорено найбільш актуальні питання що виникають в роботі землевпорядників та старост Набутівської сільської ради та потребують вирішення. Так зокрема намічені заходи та цілі щодо формування протягом лютого - березня 2018 року єдиної бази даних платників податку за використання земель в межах Набутівської сільської ради та пільговиків з їх числа, що дасть можливість ефективно контролювати нарахування та сплату фізичними особами земельного податку.

    Обговорено проведення підготовчих робіт щодо початку укладення з землекористувачами договорів оренди земельних ділянок в межах Набутівської сільської ради у 2018 році, здійснення контролю за сплатою землекористувачами орендної плати за використання земельних ділянок.

    Вирішено питання щодо формування переліку власників худоби в межах сільської ради що використовують земельні ділянки як пасовища.

    Увагу учасників наради звернуто на необхідності здійснення повсякчасного контролю за ефективним та раціональним використання земель в межах Набутівської сільської ради та в підпорядкованих населених пунктах, дотримання землевласниками та землекористувачами визначених законодавством норм та правил у сфері земельних відносин.