Набутівська громада
Черкаська область, Черкаський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Конкурс

Дата: 11.02.2021 10:57
Кількість переглядів: 2901

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169, виконавчий комітет Набутівської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад: начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг», державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг».

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг»: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою; стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року; успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації); успішне підтвердження професійної компетентності осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).

Вимоги до кандидатів на посаду державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг»: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою; стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року; успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації); успішне підтвердження професійної компетентності осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб)

 Участь у конкурсі на заміщення вакантних посад  можуть взяти громадяни України. Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30-ти календарних  днів з дня опублікування оголошення.

Ознайомитися з переліком документів, що подаються на розгляд конкурсної комісії, подати документи для участі в конкурсі, ознайомитись з порядком проведення конкурсу, а також отримати додаткову інформацію можна у виконавчому комітеті Набутівської сільської ради Корсунь–Шевченківського району Черкаської області, за адресою: с. Набутів, вул. Центральна, 190/1, телефон для довідок:   (04735)30977.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь