Просимо заповнити опитувальники

Комітет Верховної Ради України з питань енергетики та житловокомунальних послуг (далі – Комітет) розпочав роботу з аналізу ефективності та реалізації Закону України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (далі – Закон). Метою даного аналізу є дослідження ефективності, виконання та впливу норм Закону на функціонування ринку природного газу, діяльність суб’єктів ринку природного газу та якість надання послуг з постачання природного газу споживачам. З огляду на необхідність забезпечити енергетичну безпеку та належне функціонування ринку природного ринку, досягти високого рівня конкуренції та високого рівня якісного захисту прав споживачів природного газу Комітет має на меті дослідити наступні питання. Якою мірою запроваджена свого часу реформа ринку природного газу досягла мети щодо забезпечення ефективного функціонування ринку природного газу, фінансової стабільності на ринку природного газу, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу та сприяла євроінтеграційним прагненням України? Наскільки ефективними виявилося впровадження та виконання заходи, передбачених Законом для досягнення енергетичної безпеки? Наскільки ефективним є насьогодні державне регулювання діяльності суб’єктів ринку природного газу? Для проведення належного аналізу Комітету потрібно зібрати інформацію і доказову базу за допомогою осіб та організацій, які володіють відповідними знаннями, професійною компетентністю чи досвідом. Відповідаючи на цей запит, ви отримуєте можливість поділитися своїм досвідом, висловити свою експертну думку та допомогти Комітету краще з’ясувати, чи позначилися (і як саме) передбачені Законом заходи на ситуацію, яка склалася на сьогодні на ринку природного газу. Для надання відповіді на запит вам необхідно заповнити Google форму за посиланнями відповідно до вашої категорії:

Неприбуткові організації мають право надавати благодійну допомогу внутрішньо переміщеним особам без втрати статусу неприбутковості

На період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану на території України не вважається порушенням вимог п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України щодо перебування організації у статусі неприбуткової організації здійснення такою неприбутковою організацією передачі майна, надання послуг, благодійної допомоги, використання доходів (прибутків) для фінансування видатків, не пов’язаних з реалізацією мети та напрямів діяльності, передбачених її установчими документами, на цілі, що визначені п. 63 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України.

Про окремі випадки розрахунку мінімального податкового зобов’язання

Фізична особа має у власності земельну ділянку, віднесену до сільгоспугідь. В оренду її не здає, обробляє самостійно. При нарахуванні МПЗ за 2022 рік податковий орган не врахував у зменшення МПЗ ПДФО та військовий збір, сплачені з доходів від продажу сільгосппродукції, вирощеній на цій ділянці (декларація про майновий стан та доходи була подана до 1 травня 2022 року за 2021 рік). Чи правомірно це?

Про відображення в розрахункових документах РРО/ПРРО інформації щодо оплати товарів частинами

У зв’язку з надходженням запитів від платників податків ДПС надає рекомендації стосовно відображення у розрахункових документах реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО/ПРРО) інформації щодо оплати товарів частинами.

Особливості справляння рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України

Про особливості справляння рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України розповідає начальник відділу адміністрування рентної плати та екологічного податку управління оподаткування юридичних осіб Юлія Ноздренко.

Щодо особливостей відображення назви товару в розрахункових документах РРО/ПРРО

З 01.08.2023 Законом України від 30.06.2023 № 3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» були внесені зміни в пункт 2 статті 3 Закону від 06.07.1995 № 265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) щодо спрощення фіскального чеку. Зазначений пункт було доповнено абзацом другим: